BASIN ODASI
ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİNİZDE
BASIN BÜLTENİ
Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi’nin değişik birimlerine vatandaşlarımızın telefonla yapmış oldukları şikayet, öneri ve talepleri ALO 185’te çalışan operatörler, birebir müracaatlarda servis bankolarında çalışanlar ile bunlara ilaveten yazılı olarak verilen dilekçe ve e-posta yoluyla alınmaktadır.
“MOBİL İŞ EMRİ PROGRAMI UYGULAMASI”nın devreye girmesiyle söz konusu bu işlemler; ALO 185’te çalışan operatörler ve servis bankoları’nda çalışan personelimiz tarafından doğrudan sahadaki arıza ve keşif ekiplerimize bilgisayarlar aracılığı ile iletilecektir. Ellerinde tablet bulunan arıza ve keşif ekipleri ise kendilerine yönlendirilen işleri sahadayken izleyebilecekler, ”işe başlama” ve “iş bitirme” butonlarını kullanarak “MOBİL İŞ EMRİ PROGRAMI UYGULAMASI” ile vatandaşlarımızın istek, talep ve şikayetlerine daha kısa zamanda ve etkin biçimde yanıt vermek mümkün olacaktır.
Arıza ve Keşif Ekipleri’nin işe başlama ve iş bitirme zamanları ile yaptıkları işin cinsi de bilgisayar ortamında kayıt altına alındığından gün içinde, haftalık, aylık ve yıllık raporlar elde edilebilecek, İdaremizin gelecekteki iş yükü ile işleri yürütme stratejisi üzerinde iyileştirmelerin yapılması hedeflenecektir.
Bu sistemle, 300.000 elektronik kartlı sayaç abonesi bulunan kentimizde, abonelerimizin karşılaşabilecekleri sorunları daha hızlı, ekonomik ve etkin bir şekilde çözülebilecektir.
Ayrıca ALO 185’e gelen tüm şikayet ve talepler ilgili birimlere anında iletilebilecek, şikayet ve taleplerin hangi aşamada olduğu, sonlandırılıp sonlandırılmadığı da izlenebilecektir.


